V dnešnej dobe pre moderné firmy je absolútne nevyhnutné mať graficky atraktívny a prehľadný internetový portál. Má za hlavnú úlohu upútať pozornosť zákazníkov a informovať ich o svojich službách. A nielen to. Stále viac a viac firiem sa na nás obracia s požiadavkou vytvorenia efektívneho intranetového portálu na zdieľanie informácií pre zamestnancov. Hromadné zasielanie emailov je už zastaraný systém Zamestnancov skôr zaťažuje a v ich veľkom množstve sa strácajú častokrát potrebné informácie a termíny. Následne tak chýbajú spätné reakcie, napr. na interné protokoly alebo schvaľovacie procesy, a celá organizácia stráca čas a peniaze pri ich dodatočnom získavaní.

C. Solution vytvorí pre vás intranetový a extranetový portál, ktorý bude napojený na ostatné informačné systémy a poskytne možnosť komfortnej práce pri publikovaní informácií ako pre interných zamestnancov, tak aj pre zákazníkov a externých partnerov. Pohodlný prístup k informáciám a k archívu na jednom centrálnom mieste ušetrí čas zamestnancom a aj správcom webu. Zákazníci takisto rýchlejšie dostanú najaktuálnejšie informácie vďaka prepojeniu extranetového portálu priamo na zdrojové systémy.

Rovnaký dôraz kladieme na grafickú prezentáciu spoločnosti. Vytvoríme pre našich zákazníkov podľa ich grafického manuálu webový portál. Bude moderne vyzerať a budú na ňom štruktúrovane uložené informácie, dostupné podľa nastavení len určitým používateľom. Nebude chýbať fulltextové vyhľadávanie a podľa kľúčových slov nielen na webovej stránke, ale aj v obsahu dokumentov typu word, excel alebo pdf.

Príjemné užívateľské prostredie, atraktívna internetová prezentácia a sociálna komunikácia sú dôležitým krokom k tomu, aby sa návštevník na portál v budúcnosti vrátil. Zamestnanci a aj zákazníci sa na ňom musia dobre orientovať a ľahko zistiť, kde nájsť potrebné informácie.

Naše projektové weby sú zas určené na vytvorenie uceleného priestoru pre jednotlivé projekty. Podľa vopred definovaných nastavení k nim majú prístup len jednotlivý používatelia a účastníci na projekte. Tento pracovný priestor obsahuje projektový kalendár a dokumentovú knižnicu s tým súvisiacu. Používateľ tak má vždy po ruke aktuálne informácie a nedochádza k zbytočnej strate času vyhľadávaním informácií v niekoľkých rôznych systémoch. Pracuje vždy s aktuálnou verziou dokumentu a, podľa želania, systém môže ukladať aj predchádzajúce verzie, keby bolo potrebné sa k nim vrátiť. Najväčšou výhodou je projektový kalendár, ktorý zachytáva míľniky projektu. Používateľom tak už nikdy neunikne dôležitý dátum.  Vďaka centralizácii projektovej dokumentácie a využívaniu funkcie projektového kalendára boli ušetrené v stredne veľkej spoločnosti mesačne 2 dni administratívnej práce a ďalej rádovo stovky EUR na pokutách vďaka včasnému plneniu míľnikov.


0 Comments

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.