Stále viacej kancelárií a spoločností využíva našu formulu prenájmu tlačiarní a multifunkčných zariadení. Môžete sa spoľahnúť na profesionálne poradenstvo našej certifikovanej spoločnosti, ktoré vám uľahčí výber tlačiarne pre vašu firmu a bude vás sprevádzať krok za krokom pri vašich rozhodnutiach. Ak potrebujete zmodernizovať vašu kanceláriu alebo zefektívniť prácu vašich zamestnancov, pomôžeme vám vybrať správnu tlačiareň, či multifunkčné zariadenie. Pripravíme dokumenty a spoločne s vami stanovíme fixné splátky podľa vašich finančných možností. Počas celej doby prenájmu ste náš plnohodnotný zákazník a staráme sa o všetky vaše potreby. Táto forma prináša množstvo výhod a benefitov. 

Výhody prenájmu tlačiarní:

  • Žiadne investičné náklady: zariadenie je po celú dobu prenájmu v majetku C.solution (dôležité hlavne pre rozpočtové a štátne organizácie). 
  • Zmluva je variabilná: môžete ju operatívne upravovať (napr. rozšíriť o ďalšie príslušenstvo, zmeniť paušál za stránky, zazmluvniť nové služby). 
  • Nepotrebujete vlastniť „kopírku“ – potrebujete tlačiť  a kopírovať: platíte si za tlač, nie za „železo“.  
  • Zariadenie nemáte v majetku: nie ste viazaný na účtovnú zostatkovú hodnotu, v priebehu prenájmu môžete zariadenie meniť podľa toho, ako sa firme darí.  
  • Prenájom je nákladová položka: nič neodpisujete. 

Starostlivosť o tlačiareň

Nestrácajte viac čas s údržbou vašej tlačiarne. Súčasťou prenájmu tlačiarne je aj servisno-materiálová zmluva (SM-zmluva).  My sa postaráme o kompletné servisné služby – inštaláciu a údržbu zariadenia, prípadnú opravu a výmenu náhradných dielov technikom (vrátane cestovného), dodávku spotrebného materiálu – všetko potrebné pre bezporuchovú prevádzku zariadenia. Cena za tieto úkony je zahrnutá v paušálnom mesačnom poplatku, ktorý sa odvíja od vami predpokladaného počtu mesačne zhotovených výtlačkov.

Výhody servisno-materiálovej zmluvy:

  • Predĺženie záruky: záruka po celú dobu trvania zmluvy – štandardne 4 roky, v prípade záujmu 5 rokov.  
  • Zafixovanie nákladov: garantovaná jednotná cena – žiadne neplánované náklady navyše. 
  • Bezstarostnosť: kompletný servis, ktorý zahŕňa dodávky papiera (voliteľne), tonera, náhradných dielov, servis a prácu a cestovné technikov. 
  • Pružnosť zmluvy: možnosť rozšírenia o ďalšie služby. 
  • Garantovaný zásah servisu: do 8 pracovných hodín (štandardne), možné upraviť 

     

    Čo od vás potrebujeme vedieť: 

    • Predpokladaný objem tlače: objem môžete zistiť podľa počítadiel na tlačiarňach , pripadne ho odhadnúť podľa množstva papiera, ktoré kupujete. Ide o základný údaj pre ponuku správneho zariadenia a nastavenia zmluvy prenájmu tlačiarne. 
    • Počet užívateľov tlačiarne: čím viac užívateľov, tým vyšší užívateľský komfort a lacnejšia prevádzka. 
    • Dĺžka zmluvy: štandardná doba prenájmu tlačiarne je  48 mesiacov, avšak je možné upraviť na 36 alebo 60 mesiacov. 

    Neváhajte a vyplnte formulár dole. Náš špecialista na tlač Vás bude kontaktovať.

    Naši spokojní zákazníci