Dnešná náročná situácia úplne mení spôsob nášho života a práce. Mnohí z nás sme nútení zostať doma a pracovať z domu. Avšak ak nemáme spoľahlivé a bezpečné nástroje, tak je táto úloha nielen ťažko zvládnuteľná, ale aj nebezpečná vzhľadom na posielanie dát. Preto som sa rozhodol napísať päť rýchlych typov ako tieto náročné úlohy v týchto dňoch zvládnuť.é

Takže čo potrebujem na prácu z domu:

  1. Spoľahlivý a výkonný počítač alebo notebook.
  2. Pripojenie na internet. Keďže sa určite nevyhneme potrebe uskutočniť video-chat alebo byť stále v kontakte s kolegami prostredníctvom chatu, ste nútení byť neustále online. Prakticky náš život sa tak zmenil, že je zvláštne byť offline. Ale každopádne kvalitné a rýchle pripojenie na internet je dnes nevyhnutnosťou a pre prácu z domu podmienkou.
  3. Ak máte všetko, čo je vyššie uvedené môžete pracovať v bezpečí domova. Otázka je ako ? Ako prvý, veľmi užitočný nástroj predstavím Microsoft Teams. Dnes si už nedokážem predstaviť prácu bez tohto nástroja nielen v tejto situácii, ale aj za bežných okolností. Microsoft Teams vám umožní využívať chat s kolegami, uskutočňovať video schôdzky alebo zdieľať svoju obrazovku. Toto je len malá časť toho čo dokáže. Je toho oveľa viac a v spolupráci s ostatnými nástrojmi, ktoré budú spomenuté vytvoríte silný pracovný nástroj.
  4. Ďalšia veľmi dôležitá úloha je zdieľanie dokumentov. Je mnoho nástrojov, ktoré sú často zadarmo, no ja sa chcem venovať podnikovým riešeniam. Pre systematickú prácu s dokumentami vieme využiť veľmi obľúbený nástroj Microsoft Sharepoint alebo Onedrive. Tieto nástroje umožňujú zdieľanie dokumentov ako aj súčasnú prácu viacerých užívateľov. Už nemusíte súbory preposielať znovu a znovu alebo hľadať poslednú verziu. Dokument je uložený na jednom mieste a všetci pracujú stále s tým istým dokumentom. Máte možnosť vrátiť sa v rámci uložených verzií, prijímať alebo odmietať zmeny, online chat-ovať počas práce v dokumente a mnoho ďalšieho.
  5. Plánovanie úloh a kontrola plnenia. Veľmi obľúbeným nástrojom na plánovanie úloh a ich kontrolu je Microsoft Planner. Jednoduchým a prehľadným spôsobom môžete naplánovať úlohy sebe ako aj kolegom. Na úlohách môžete spolupracovať viacerí, vytvárať čiastočné úlohy, kontrolovať ich plnenie, zdieľať poznámky, súbory a klasifikovať ich. Tento nástroj môže byť pridaný už do spomínaného Teams-u čím získate v jednom programe všetky nástroje.
  6. Zabezpečené prostredie. Pri práci z domu posielate a prijímate firemné dáta. Preto využívajte prostredie s vysokou bezpečnosťou. Takéto prostredie predstavuje Microsoft Azure.

Všetky softwarové  nástroje, ktoré boli spomenuté spolu spája produkt Microsoft Office 365. V jednom balíku získate robustné a výkonné nástroje pre vašu prácu. Už vás neprekvapí nutnosť ostať doma a pracovať so svojím tímom z domu. V rámci tohto produktu sú všetky nástroje navzájom poprepájané a spolupracujú medzi sebou. Splníte tak omnoho viac úloh v týchto náročných dňoch.

Využite teraz možnosť predplatného a inštalácie Microsoft Office 365 v akciovej cene a posuňte tak svoju prácu na vyššiu, efektívnu úroveň. Kontaktovať nás môžete telefonicky, mailom alebo cez kontaktný formulár na našej web stránke.


0 Comments

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.