Dnešná náročná situácia úplne mení spôsob nášho života a práce. Mnohí z nás sme nútení zostať doma a pracovať z domu. Avšak ak nemáme spoľahlivé a bezpečné nástroje, tak je táto úloha nielen ťažko zvládnuteľná, ale aj nebezpečná vzhľadom na posielanie dát. Preto som sa rozhodol napísať päť rýchlych typov ako tieto náročné úlohy v týchto dňoch zvládnuť.é
Takže čo potrebujem na prácu z domu:
- Spoľahlivý a výkonný počítač alebo notebook.
- Pripojenie na internet. Keďže sa určite nevyhneme potrebe uskutočniť video-chat alebo byť stále v kontakte s kolegami prostredníctvom chatu, ste nútení byť neustále online. Prakticky náš život sa tak zmenil, že je zvláštne byť offline. Ale každopádne kvalitné a rýchle pripojenie na internet je dnes nevyhnutnosťou a pre prácu z domu podmienkou.
- Ak máte všetko, čo je vyššie uvedené môžete pracovať v bezpečí domova. Otázka je ako ? Ako prvý, veľmi užitočný nástroj predstavím Microsoft Teams. Dnes si už nedokážem predstaviť prácu bez tohto nástroja nielen v tejto situácii, ale aj za bežných okolností. Microsoft Teams vám umožní využívať chat s kolegami, uskutočňovať video schôdzky alebo zdieľať svoju obrazovku. Toto je len malá časť toho čo dokáže. Je toho oveľa viac a v spolupráci s ostatnými nástrojmi, ktoré budú spomenuté vytvoríte silný pracovný nástroj.
- Ďalšia veľmi dôležitá úloha je zdieľanie dokumentov. Je mnoho nástrojov, ktoré sú často zadarmo, no ja sa chcem venovať podnikovým riešeniam. Pre systematickú prácu s dokumentami vieme využiť veľmi obľúbený nástroj Microsoft Sharepoint alebo Onedrive. Tieto nástroje umožňujú zdieľanie dokumentov ako aj súčasnú prácu viacerých užívateľov. Už nemusíte súbory preposielať znovu a znovu alebo hľadať poslednú verziu. Dokument je uložený na jednom mieste a všetci pracujú stále s tým istým dokumentom. Máte možnosť vrátiť sa v rámci uložených verzií, prijímať alebo odmietať zmeny, online chat-ovať počas práce v dokumente a mnoho ďalšieho.
- Plánovanie úloh a kontrola plnenia. Veľmi obľúbeným nástrojom na plánovanie úloh a ich kontrolu je Microsoft Planner. Jednoduchým a prehľadným spôsobom môžete naplánovať úlohy sebe ako aj kolegom. Na úlohách môžete spolupracovať viacerí, vytvárať čiastočné úlohy, kontrolovať ich plnenie, zdieľať poznámky, súbory a klasifikovať ich. Tento nástroj môže byť pridaný už do spomínaného Teams-u čím získate v jednom programe všetky nástroje.
- Zabezpečené prostredie. Pri práci z domu posielate a prijímate firemné dáta. Preto využívajte prostredie s vysokou bezpečnosťou. Takéto prostredie predstavuje Microsoft Azure.
Všetky softwarové nástroje, ktoré boli spomenuté spolu spája produkt Microsoft Office 365. V jednom balíku získate robustné a výkonné nástroje pre vašu prácu. Už vás neprekvapí nutnosť ostať doma a pracovať so svojím tímom z domu. V rámci tohto produktu sú všetky nástroje navzájom poprepájané a spolupracujú medzi sebou. Splníte tak omnoho viac úloh v týchto náročných dňoch.
Využite teraz možnosť predplatného a inštalácie Microsoft Office 365 v akciovej cene a posuňte tak svoju prácu na vyššiu, efektívnu úroveň. Kontaktovať nás môžete telefonicky, mailom alebo cez kontaktný formulár na našej web stránke.
0 Comments